LilleQ – Automatiske antagelser

Min seksualitet og dermed jeg, hører for rigtigt mange til kategorien psykisk syg, stakkel, voldsoffer, selvudslettende og uselvstændig.

Jeg kan når jeg støder på den slags udtryk ikke lade være med at tænke om de personer der udtrykker sig sådan virkeligt mener det de antager og deres følgende påstande? eller om de dækker sig ind bag disse påstande for enten ikke at risikere at tabe ansigt og virke uvidende, fremstå som snerpede eller om det er for at “høre til det store ens fællesskab”.

Jeg ved det ikke. Jeg kan endda få den tanke at de der udtrykker sig sådan, mener det på linie med den sorteste sarkasme. Igen jeg ved det ikke. Jeg ved dog at de tager grundigt fejl.

Jeg ved at uanset hvor langt ned i halsen jeg ønsker en pik tvunget, hvor mange slag og smæk med pisk og spanskrør jeg får, så min hud ligner en stribet steg fra slagteren og mit ansigt er stribet af tårer. Uanset hvor fastlænket jeg kan være i halsbånd og manchetter bundet til radiator, møblementet eller for den sags skyld hænge dinglende viklet ind i reb, til fornøjelse og brug af Ham. At uanset hvor meget jeg nyder at fralægge mig ansvaret, underkaste mig Hans bestemmelser og hengiver mig til hans begær, brug og Hans lyst. Er det altid med min lyst, min vilje og mit eget bevidste valg jeg gør det.

Når jeg bevæger mig rundt derude RL vil ingen af ovenstående alligevel kunne se min seksualitet på mig. Jeg eksisterer heller ikke i nogle af politiets eller psykiatriens registre hverken under husspetakler eller andre volds/voldtægts registre. Og det er ikke fordi jeg ikke tør anmelde vold mod mig, jeg har bare ikke været udsat for den form for vold, der antages at jeg underligger mig, af de ovenstående.

Ingen af ovenstående vil RL antage mig som værende underdanig, selvudslettende eller uselvstændig. Tværtimod anser de fleste mig som kompetent, vidende, konkret og myndig i mit faglige som personlige virke.

Jeg er vidende nok til at evne at skelne klart mellem vold og overgreb og seksuel sadomasochisme. Forskellen er væsentlig. Og stor.

Min seksualitet er sadomasochistisk, jeg er masochist og submissiv. Jeg tænder på smæk, pisk, slag, kvælertag, hård sex og på at underkaste mig en andens lyster… Jeg tænder ikke på at hvem som helst gør det imod mig. Jeg tænder på en der har den rette støbning af sadomasochistisk sadisme og dominans og den der kemi, der skal til mellem to mennesker for at kunne tænde på hinanden, en kemi der ikke er væsentlig forskellig fra så mange andre seksuelle konstellationer. Jeg vælger, hvem og når jeg har valgt hengiver jeg mig i tryghed i tillid til at Han varetager mig ansvarligt, empatisk, omsorgsfuldt og kærligt.

Jeg tænder kraftigt på det når halsbåndet sættes om min hals, strammes ind og hæmmer mit åndedrag en smule. Mens det sker tømmes mit hovede for alt uvæsentligt og forstyrrende… som indkøb, to do lister, vasketøj, slankekure, madpakker og alt det der andet trættende hverdagsstøj, der så let tager gnisten fra de flestes lyst.

Jeg tændes og bliver liderlig. Smæk og den behandling jeg udsættes for gør mig mere liderlig. Jeg får hvad jeg har behov for og meget mere mens jeg bliver brugt og udnyttet til Hans fornæjelse. I Hans magt er jeg blot et liderligt væsen, kun til brug og benyttelse og er så heldig at jeg får den ene orgasme efter den anden af alt det han gør ved mig. Er jeg rigtig heldig gør smækkene og brugen at jeg glider ind i en tung dyb trance af liderlighed, hvor hjernen “konfigurerer, går i nul og genstarter” jeg glider ind i en dyb subspace… der bliver jeg som et med Ham, for en tid opløst i atomer i universet uden krop og alligevel dyret med to rygge, yin og yang. Fuldstændigt åben og modtagelig for alle former for stimuli og i dybeste tillid og tryghed til, at Han passer på mig, holder om mig og lader mig komme til mig selv igen.

Det er kærlighed. Det er min seksualitet. Det er Min lyst…og jeg er bestemt ikke en stakkel.

LilleQ

 

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i Opdagelser og erkendelser og tagget , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

10 svar til LilleQ – Automatiske antagelser

  1. Hans Kvinde siger:

    Smukt, LilleQ.
    Det er jo sådan, det er.
    Smukt.

    • LilleQ siger:

      Ja, det er sådan det er….

      jeg tænker lige højt her….
      Jeg forstår, det kan være endda svært at forstå at det er sådan, for de der ikke kender, den form for nydelse og ikke savner den… Jeg forstår dog ikke de automatiske antagelser om svaghed og uselvstændighed. Hvordan kan man tillade sig at fordømme noget man ikke kender, på så usikre antagelser?

      Er det frygt og usikkerhed der er drivkraften. Hvad driver til den form for forsøg på at kontrollere og undertrykke andre? – jeg undres, konstant.

  2. Den blog rammer lige i underlivet – spot on!

  3. Chili Con Carne siger:

    Jamen det ER jo svært at forstå, hvis man ikke selv har de lyster.
    Nogen bliver så aggressive og fordømmende overfor, hvad de ikke forstår eller kender.
    Og der er da utvivlsomt også nogen, der ikke vil/tør skille sig ud fra det af flertallet acceptable.
    Jeg bliver mest nysgerrig. Ihvertfald når det gælder seksualitet.
    Og der har jeg så glæde af LilleQ og andre, der gerne uddyber, hvad der trigger dem.
    Tak for det. :o)

  4. lakajira siger:

    AAAAAMEN!!! Og vupti linker jeg lige til dette indlæg. TRor jeg har en temmelig god fornemmelse af hvorfra din inspiration kommer *SS*….

    Knus fra en anden “stakkels” syg kvinde….

  5. Jeg bare ELSKER når du i den grad rammer plet og formår at formulere og forklare hvad det er der er så helt igennem fantastisk ved vores seksualitet.
    – Og hvis det er at være en stakkel, så er jeg hellere end gerne en stakkel.

Skriv et svar

