LilleQ – Min krop, mit valg.

Jeg vælger selv.

Det er mit valg.

Jeg vælger selv at lade mig kneppe i røven. At smile op i øjnene mens jeg modtager kindheste der varmer mine kinder glødende så de matcher min lige så glødende popo.

Jeg vælger selv at lade mig binde, så kun en lille vrikken med lille tæerne er min frie bevægelighed, resten er overladt til reb og brede hænder.

Jeg vælger selv at føje og smide tøjet og stille mig op, nøgen, for en næsten fremmeds blik og lade mig anvende som træningsopjekt, bindebunny, legetøj, som et seksualiseret objekt.

Jeg vælger selv Ikke at sige stop. Jeg vælger at sige:  mere, bliv ved og lignende, selv når det begynder at blive ubærligt i den flodbølge af sansepåvirkninger rebet, de brede hænder, floggere, spanskrør og andre tunge og hårde remedier fordeler på mig.

Jeg vælger selv. Det er min frie ret – også over min krop, hvordan jeg vælger at tage den i brug og lade andre gøre brug af den.

Mit køn, min alder, min fysiske størrelse og fremtoning gør mig ikke mindre i stand til at vælge selv, stå ved min ret til at vælge hvad der er det bedste for mig og bruge min krop til hvad jeg finder er bedst og til størst nydelse for mig… heller ikke når jeg vælger at lade andre gøre hård brug af min krop.

Det er mit valg, jeg vælger for mig, jeg vælger til og fra. Fordi jeg kan…. Jeg har ikke brug for at fuldstændigt fremmede højtråbende M/K’er erklærer de vil beskytte mig imod mig selv, jeg har ikke brug for mennesker der vil beskytte mig ud fra deres holdning om at jeg er ude af stand til at varetage mig selv, min seksualitet, min krop, de frie valg. Den form for beskyttelse har jeg ikke behov for – den form for beskyttelse er ikke beskyttelse, men er en brutal og ondskabsfuld skjult undertrykkelse og fængsling af følelser, tænkning, fantasi og lyster. Nej tak siger jeg og vælger fra. Jeg kan godt selv… og skulle jeg få behov for hjælp. Så lad mig venligst selv henvende mig og slå så ørerne ud for hvad jeg siger, er mine behov.

 

 

Jeg vælger bla at nyde hvor tung et stykke ruskinds beklædt kosteskaft rammer dybt ind i mig. Jeg vælger den flyvetur sådan et tungt kosteskaft kan give mig. Hekseri? Nej. Men sansende seksuelt opløftende og befriende magi. Mit valg.

 

Inspireret af Mariamagdelena

 

lilleQ

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i Opdagelser og erkendelser og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

21 svar til LilleQ – Min krop, mit valg.

  1. Ihh lille Q nu er det næsten lige som i de gode gamle dage i blog-land, da indlæg inspirerede gensidig og bredte sig som ringe i vandet 😉
    Nyder at følge med her inde.
    Bless maria magdalena

    • LilleQ siger:

      De gode gamle dage i blog-land… det er jo nærmest hele levede liv siden – sådan føles det nogle gange. Det er jo ren nostalgi du her bringer frem maria magdalena 🙂

      knus

  2. Fanny O siger:

    Som i facebook sprog, en hilsen og et “synes godt om”!!
    🙂

    Knus, Fanny O

  3. tsn siger:

    Jeg er helt lettet over at der er flere og flere kvinder der banker i bordet og giver modspil til forbuds folkene. Hvis det var en mand der havde skrevet dette, ville forbudsfeministerne M/K, straks kalde ham undertrykker og udnytter, der ikke har tanke på de stakkels kvinder, der lider af “falsk bevidsthed”.
    Tak LilleQ. Du er en sand kriger i et nødvendigt slag.

  4. Chili Con Carne siger:

    Så sandt tsn.
    Men hvad faen er “falsk bevidsthed” ? Noget med uautoriseret brug af piller?
    Igen et kontant indlæg fra dig lilleq.
    Selvtænkende og selvvælgende mennesker ER nu engang mere spændende.

    Thumbs-up-smiley
    Chili

    • LilleQ siger:

      “Falsk bevidsthed” var der nogle maxister der begyndte at bruge om arbejdere, der bla ikke var helt “hutte” på marxismens ideologi… Falsk bevidsthed er så de senere år overtaget af de højtråbende feminister (fx Hanne Vibeke Holst, Pernille Viggesø Bagge, Mette Frederiksen, KVINDFO, Reden oma) om kvinder der ikke har set lystet, som de (feministerne) mener man skal se det – og mere specifikt især om kvinder der i ramme alvor mener at det de gør, deres valg over eget liv, krop og seksualitet er godt for dem og derfor nægter at blive betragtet som stakler, ofre og undertrykte af den store “onde grumme patriarkalske” mand og samtidig siger feministerne i mod og ikke ønsker fx kønskvoter, seksuelt relaterede forbud, barselskvote osv…..noget siger mig at det ved du godt? 🙂

      @ tsn og Chili
      Tak 🙂

    • tsn siger:

      Jeps – Chili Con Carne. 🙂

  5. KaptainRobot siger:

    Bliver mere og mere begejstret for denne blog! SÅ velskrevet og SÅ sandt!!

  6. LilleQ siger:

    @ KR

    Takker, så mange gange… 😀

  7. Hans Kvinde siger:

    LilleQ – jeg stemmer på dig 🙂

  8. Kære LilleQ, du er nødvendig og vigtig at have blandt os…….. Kærligst

  9. tsn siger:

    @ Chili Con Carne
    Rigtig godt spørgsmål.
    Jeg er glad for LileQ´s forklaring, som passer helt i min verden. Men en lille tilføjelse, herfra.
    Man oplever ting. Man lagrer dem i sin bevidsthed og videre drager beslutninger, derfra, udfra erfaringer. Det fører til holdninger og måske fordomme. Fordomme opstår på bagrund af uvidenhed.
    “Falsk bevisthed” fordrer at oplevelser lagres og ikke katagoriseres i den bås, som andre synes de skal være i. Det kræver et model apparat, som man er enige om. Og hvis model apparatet ikke er valid, findes der ikke falsk bevidsthed.
    Kort sagt.
    Nogen synes din opfattelse af dine oplevelser, er forkerte. Og på tvinger dig, at du lider af “falsk bevidsthed”.
    Altså. Du er ikke helt rask, hvis du mener noget andet end jeg. Og du hvis du ikke forstår det nu, så fatter du det senere i dit liv.
    “Falsk bevisthed” er et udtryk, undertrykkere bevidst bruger i moraliseringens navn.

  10. Chili Con Carne siger:

    Tak for uddybning og link.
    Føj for satan, pardon my french, for et modbydeligt og nedværdigende begreb.
    Men så kan jeg vel forklare Bjarup-Riis og den nævnte filosof’s angreb på anderledes tænkendes evner til at kende til egen situation. Disse bedrevidende personer har simpelthen lullet sig ind i en fantasiboble grundet egen utilstrækkelighed og fornægtelse af egne behov, så de nu er nødt til at trampe på andre “for deres egen skyld”. Bjarup-Riis m.fl. lider åbenbart af falsk bevidsthed om at de alene kender sandheden og lykken.
    Hej plejehjemsassistent og Netto-pige bag kassen der. I tror nok, at I har det godt med at knokle røven af for at tjene jeres egne penge, så I kan bruge dem efter egen prioritering. Men JEG ved, at I lider af falsk bevidsthed og i virkeligeheden bør hjælpes til at forstå hvilke ofre I faktisk er. Fordi jeg ikke kan forstå, at I kan passe et job, som jeg ikke vil være istand til, er I jo nødt til at fejle et eller andet.
    Undskyld mit ubehjælpsomme forsøg på sarkasme, men den der “vi alene vide” attitude ophidser mig i særdeles usexet grad.
    Lad dog folk leve deres liv på deres egen måde, hvis det ikke skader andre. Bevares, vær da klar med “hjælp” til dem, som ønsker at ændre en uønsket situation, men lad os andre være i fred.

    Er de fleste de bedste, eller bare de fleste?

    Chili
    PS: Det hjalp at få luft

    • LilleQ siger:

      citat: “Disse bedrevidende personer har simpelthen lullet sig ind i en fantasiboble grundet egen utilstrækkelighed og fornægtelse af egne behov, så de nu er nødt til at trampe på andre “for deres egen skyld”.” citat slut.
      og
      citat: “Lad dog folk leve deres liv på deres egen måde, hvis det ikke skader andre. Bevares, vær da klar med “hjælp” til dem, som ønsker at ændre en uønsket situation, men lad os andre være i fred.” citat slut

      og… at de der beder om hjælp, lytte til, tages alvorligt inkl deres konkrete udtryk for hvilke behov for hjælp de har…

      @ Chili
      Netop… 🙂

      ps var det godt at komme af med det..fik du luft?

      du er mere end velkommen en anden gang til at “tømme ballonen”

  11. tsn siger:

    Fedt CCC. Og tak. Jeg kan kun være enig.

Skriv et svar

