LilleQ – Avs og lidt bækkenbundstræning

Nøj og avs da.

Jeg træner.

Mave, lår, inderlår, bagdel, bryster og arme…

avs da, siger jeg bare.

De får omgang. På den hårde måde.

Og jeg pruster og stønner og sveder og smerter og kæmper, som en lille okse.

Og træner og bliver dygtigere.

og finder nyde sider af det der painsluth… mmmhh 😉

 

Og de der bækkenbundsøvelser. Ihh hvor er jeg glad for at have trænet den slags grundigt inden, så er det ligesom lidt lettere.

De er jo nærmest Det basale ingrediens….. i det der Core Træning, med nogle øvelser omkring.

Psst og sig det ikke til nogen… men det gør altså en lille smule nas, hvis nogen skulle formaste sig til at kilde mig i siden og maveregionen 🙂

 

LilleQ

nu som fitness instruktør…

…pssst I der MÆND.

Det der bækkenbundstræning også kaldet knibeøvelser… hvis du ikke har planer om eller gerne vil nedsætte udsigten til prostataproblemer, nattepisseri og sådan generelt holde den stiv længere, holde længere så igang med kniberiet, det virker.

Det er lige så let som at blinke med røvhullet eller knibe urinstrålen over når du pisser mest. Aka. Du bruger den muskel du bruger når du helt uden at bevæge dig vipper med pikken. Og har du brug for at mærke efter med en finger hvad/hvordan du gør så læg fingeren på mellemkødet mellem pung og røvhul og knib og mærk det og røvhullet hæve sig op.

NB. Du kan sagtens trække vejret i mens og ballerne behøver du ikke klemme sammen om røvhullet, du skal heller ikke suge maven ind.

 

 

 

 

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i Seriøs useriøsitet og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til LilleQ – Avs og lidt bækkenbundstræning

  1. tsn siger:

    Fremragende fitness vejledning. Jeg vil straks afprøve den her til aften, i mit lokale fitness center.
    Jeg er i forvejen helt vild med, at knibe strålen over og vippe med pikken. Det er næsten den samme lykkefølelse man får, som når man kigger ind i et bål 🙂

  2. satanikus siger:

    Her er lidt lummert 🙂

    Har også trænet mit organ i perioder, men det er med tiden blevet unødvendigt. Man kan godt hold den i gang længe, hvis man formår at styre tankerne 😉

    • LilleQ siger:

      Har du det varmt? 😉

      Altså helt konkret… hvis du som mand ønsker at organet holder også når rynkerne rigtigt sætter ind og du ønsker at sove om natten frem for at skulle pendle for at sjatpisse og hvis du ønsker at nedsætte prostataproblemer – så holder du gang i bækkenbunds øvelserne, altså de gode gamle knibeøvelser som de kaldes i kvindekredse.

      en ting er at kunne styre tankerne… men et slapt bækkenbund modarbejder tankerne og kan give problemer med at holde potensen stående…der hvor det ikke er hverken tankerne eller præsentationsangsten der tager over, men fysikken der ikke holder. 😉

      Såhh kækt kan jeg jo sige, sæt i gang.
      Jeg kniber sgu også – for slapt bækkenbund handler som kvinde ikke kun om at komme til at sjat pisse i trussen ved nys eller grin, men også om ikke at kunne holde lysten igang, få problemer med at få orgasme og holde understellet “fit”. Et trænet bækkenbund, kan fx bruges til at “malke” pikken 😉

      • satanikus siger:

        Jeps, her er skam lidt varmt 🙂

        Måske træner jeg det ubevidst allerede. Er i hvert faldt typen, som glemmer at tisse af lige inden jeg forlader arbejdspladsen og så må stå i Fakta og klemme sammen i den alt for lange kø.

        Ja, jeg er nu egentlig også tilhænger af sådan en stram tissekone frem for en slap. Kan godt forestille mig, at du har det på samme måde med strittende kønsorganer.

        Jeg sidder og øver lidt nu!!!!

        Malke pikken…..sikke et sprog? hehe

Skriv et svar

