LilleQ – Fortjent til

Altså bortset fra at jeg har fået kastet en fremtidsgranat ind i hovedet, og den har detoneret der og jeg pt mærker eftervirkningerne af det mens jeg ser tanker, muligheder o.l dale ned og forsøger at skabe mig et overblik over retning, om der er et mønster i nedfaldet og om der er områder med mest nedfald… så har jeg det godt.

Om ikke andet bliver jeg en smugle klogere på mig selv og på mine fremtidsudsigter… aka retning på hvor mulighederne for fremtidig job kan findes.

 

Men det er slet ikke det jeg vil bruge tid på her. Jeg har fået en gave. En helt uventet uforudset gave og jeg er stadig så rørt. Begrundelsen for gaven er mere rørende end selve gaven.

Jeg har fået en gave fordi jeg er mig. Fordi jeg ved at være mig, har haft en omvæltende indvirkning på gavegiveren, hun, blev ramt af mig og min væren mig. En indvirkning som har givet hende overblik, mod og vilje til at gå sin egen vej.

– og hvordan jeg gjorde mig fortjent… tjah… Og lidt mere konkret, lånte mine noter ud og lyttede til, hvad jeg opfatter er en helt utrolig interessant person med en lige så interessant historie at fortælle.

Jeg må have gjort mig umage med et eller andet siden jeg har fortjent sådan en gave.

 

rundt på gulvet

 

LilleQ

 

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i Rodebunken og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til LilleQ – Fortjent til

  1. Chili Con Carne siger:

    Håber at det nedfald lander på en for dig tålelig, og helst positiv måde.
    Og du er jo stærk og kigger allerede på muligheder istedet for begrænsning.

    Jeg er ikke i tvivl om, at du både er en inspiration, og fortjener anerkendelsen.

    • LilleQ siger:

      Lige til at begynde med har jeg pisket rundt med forklædet bredt ud i forsøget på at gribe flest mulige dalende fragmenter og forsøget at overskue om der skulle være strategiske områder fragmenterne daler tættere 🙂
      – hvilket en del tyder på og er dybt taknemmelig for al den hjælp, råd osv jeg pt modtager.

      Hvis man ikke ser muligheder, så begrænser man sig selv… og selv om jeg er god til at trampe tå mine tæer i en opstartsfase, inden jeg rykker, så handler det mere om at få sadlet hesten og samle modet til at springe ud i det.

      Tak. Jeg er stadig rundt på gulvet over den form for anerkendelse jeg modtog.. En virkelig smuk gestus…

  2. tsn siger:

    At få ros for noget, som man ikke forventer, er den bedste ros. Jeg er ikke i tvivl om, at du fortjener den.
    Jeg kan kun tale for mig selv. Men dine skriblerier, har gjort mig godt, og bragt mig videre i det sælsomme liv.
    Mange kys til dig.

    • LilleQ siger:

      Derfor kan det stadig være svært og meget rørende at modtage en anerkendelse for noget, hvor man selv føler at man jo ikke gjorde noget særligt.

      og tak returneres, kommentarerne fra dig har det med at sætte de små grå i gang her… 🙂

  3. satanikus siger:

    Er faktisk ikke i tvivl om, at du fortjener gaver. Det har altid ligget i luften.

    Håber du nyder livet 🙂

Skriv et svar

