LilleQ – Kyndelmissekulde og gamle flammer

Det var altid meget bedre i gamle dage..

Lige pt er jeg tilbøjelig til at være enig.

Man fik varmen mere end en gang ved at i det mindste at vælte træerne, save og hugge træet op, stable det, slæbe brænde ind, stable det igen, lægge ind i ovnen, tænde op og varme sig….og smide et par sten ind ved siden af så der kan komme varme i tæerne og under dynen ved sovetid.

Jeg er endda der hvor de gode gamle natpyjamas’er nathuer og lange uldne tykke og filtede hjemmestrikkede sokker virker sært erotisk tiltrækkende på mig. Ligesom de rigtig gamle dundyner som bla mine bedsteforældre havde og selv lavede, der er så tunge de holder en fastlænket hele natten, ubevægelig, tryg og noget så dejlig varm.

Men måske er det fordi jeg er lidt træt af den ensformighed det er at fastholde et tæt og nært og hmm rimeligt intimt forhold til min ene radiator.

Måske er jeg bare forkælet?

For striber det får jeg jo.

På bagdelen.

Af rillerne på radiatoren når jeg mosler bagdelen mod for at varme mig og brænder mig. Jeg kan endda få striber lige hvor jeg vil have dem.

Næsten.

Og al den moslen rundt og forsøgen sig at få varmen giver da også lidt stønne lyde fra sig og man kunne påstå jeg laver noget for at få varmen.

Med virkelig god fantasi kunne man endda påstå min radiator er både Dominant og Sadist, da den får mig til at anstrenge mig så meget for dens belønninger.

Ohhh sikke belønninger.

Varmen der bruser rundt i kroppen så pulserende. Varmer mig op og ikke rende rundt og være blåforforssen fra midt på lårene og ned.. men blot fra lige under knæene…. hvis jeg holder de uldne sokker og store dyne hjemmefutter på fødderne kan jeg endda trække det blåforfrosne til ned lige omkring anklerne..

Og så er jeg heldig.

Måske jeg bare adlyde dets kalden og strenge krav. Det lader til jeg bliver lettere tvunget til det.

En sandwich.

Trække den lille lune kinky frækkert frem fra skabet og sætte den til, sætte mig på den og lade mig tage og varme i stribevis forfra og bagfra – på en gang.

Uhh uuh hvilke fantasier der vælter op i min lille slavetøsehjerne.

jeg kunne… jeg kunne… jeg kunne…

Åhhh  og dybe underkastende suk glider ud fra mine letadskilte læber

.gå et skridt videre.

Og kaste mig i grams.

Som den promiskuøse slavetøs jeg er.

Og finde den sidste stribemager frem og lade mig skampulevarme af tre stribemagere på en gang.

Åh Ja…Åh Ja…Åh Ja…

Åhhhhh Jaaahh…

kyndelmisse er lig med meget koldt

lilleQ

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i I den frække og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til LilleQ – Kyndelmissekulde og gamle flammer

  1. Hmm, jeg synes nu alligevel du skulle overveje et mindre kærligt forhold til din radiator, med mindre nogen binder dig til den ;-).

    • LilleQ siger:

      Det er under meget kraftig overvejelse med et mindre kærligt forhold til min radiator, da de eneste bindinger jeg oplever fra den, er bundetheden på grund af kulden.. og det er der alligevel ikke så meget fornøjelse i 🙂

      Men nøgen kvinde… og noget

  2. ChiliCon Carne siger:

    😀 Underholdende. Fantasi er en pragtfuld ting, og ind imellem kan drømmene realiseres IRL. Selv om jeg også elsker varme, skal jeg dog ikke have noget i klemme mellem radiatorens riller :p Meeeen, en kvinde bundet til en varm radiator er en helt anden sag 😉

Skriv et svar

