LilleQ – Om blow jobs

Ude i den store vide verden findes mange og utallige myter om blow jobs. Så jeg ser det som min fremmeste opgave at jeg efter bedste evne selvfølgelig yder mit ypperste og deler af mine vise råd.

Blow jobs er ikke så vanskelige som de til tider gøres til. Et par enkle gode fif for at komme igang og så er man i gang.

– man tager med begge hænders tommel og pegefinger om pikkens forhud.

– forhuden løsnes fra glansen og trækkes lige op over pikhovedet.

– med fingrene formes forhuden så der dannes en smal revne.

– man sænker hovedet, sætter læberne i mod forhuden, sørger for det lukker tæt.

– et blow iværksættes

 

ekstra tip:

– det kan være en fordel at blowe forsigtigt… så manden ikke letter helt 😉

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

