LilleQ – Switch – how dit that happend?

Soo… how do you go from…. to?

Bevægelse er man vel altid i, i en eller anden grad i en eller flere delelementer af sit liv.

Og bevægelse er der.

Famlende, legende, udforskende, undrene og glædelig opdagende men også samtidig snotfovirret og sikker og usikker 🙂

Heldigvis er jeg ikke alene. Jeg har den dejligste kæreste jeg kan læne mig opad, sparre med, lege med og nyde med… og pine.

Men hvordan det gik til ved jeg egentlig ikke… det er sådan opstået i mit indre, en nysgerrighed som er ved at vokse sig til mere end det. Og så en dag ad gangen, en leg ad gangen og så ser vi hvad fremtiden bringer af leg, nydelse og lækkerier.

Så… hovedet er på sin plads, der mærkes i den grad efter og fokuseres… og mærkes efter og samtales og deles og undres og nydes og forundres…

Og opdagelsen?

Jeg har opdaget en ny side, en tillægsside af min seksualitet der vokser… jeg nyder, jeg tænder på at se nydelsen emme ud af kæresten, når jeg varmer ham med mine stadig ret forsigtige-mærken-mig-frem slag med det tykke spanskrør. Nyder varmen fra huden hvor spanskrøret rammer ændres… men kan samtidig tage mig forskrækket i tankerne om, om jeg nu bliver for hård ved ham… indtil jeg ser hans varme blik hans nydende smil og afslappede dejlige krop som inviterer mig til mere.

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til LilleQ – Switch – how dit that happend?

  1. tsn siger:

    Dejligt at høre 🙂

Skriv et svar

