LilleQ – Fis og ballade og blowjobs ;-)

En pik i munden er skønt. Sådan er det bare.

Men det betyder jo ikke at man ikke kan udvikle lidt på konceptet i det der “blow”-job 😛

Så det gør jeg på allerkækkeste måde jeg kan komme på.

Den ene måde er fx kærligt og nænsomt, selvfølgelig det er jo pikken der er tale om og den skulle gerne holde sig (stiv) længe, at tage fat om forhuden lige løfte den en anelse op over hovedet og holde den som man holder mundstykket til en ballon… og så puster man stille og roligt forhuden op til en lille ballon.

Den anden metode. Læberne holdes tæt tæt mod pikhovedet og så blæser man, sådan på den der brumme-summe-kilde måde, ligesom man fik det på maven som barn.

Man skal nok bare lige være klar til at måsen kommer i klaskehøjde og bliver varmet… “lidt”.. Men det gør jo heller ikke noget. Og når nu det er for varmt til at kaste sig ud i det store med hele udstyrspakken fra den dybe skuffe. Så er det jo bare godt der kan holdes lidt gang i det med få midler, noget jeg er rimelig sikker på han satte pris på.

Om LilleQ

Sanset, fornemmet, følt, tænkt, erkendt og oplevet... livet og erotikken
Dette indlæg blev udgivet i blowjob, Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til LilleQ – Fis og ballade og blowjobs ;-)

  1. doldk siger:

    Jeg kommer sådan til at tænke på en af mine egne blogs når jeg læser dette…

    https://doldk.wordpress.com/2013/09/30/min-pik-en-sand-historie/

  2. kvindeDin siger:

    Åh, haha… Jeg kom sådan til at grine da jeg læste denne blog – tak for dét :))

Skriv et svar

